Hayriyee67 12 saatlik açlık ile açlık kan şekeri baktırırsanız daha doğru sonuç alırsınız. Şeker yüklemesi yaptırmayan gebelerde 1 saat tokluk şekeri istenir genelde. Kendiniz cihaz alıp ölçüm yapabilirsiniz ancak o cihazların kalibrasyonunu yapamayabilirsiniz sizi yanıltabilir. Yükleme de yaptırmayacaksınız, yanılma payı olmasın sağlık ocağında veya hastanelerde ölçümünüzü yaptırmanız daha sağlıklı. Ben de o şekilde ilerliyorum 37. Haftaya girdik