Rabia-68 hiçbirşey kullanmana gerek Yok egzamadan kuruluktan artık kanıyordu çok kötüydü ilaçlar iyi gelmedi en son bıttım sabunu kullandım cok iyi geldi sadece sabun baska birşey kullanmayın. Sıvı sabun da egzamayı arttırıyor bilginiz olsun. Bıttım sabunu nu kullanırsanız bi kaç günde belli eder kendini inşallah