sewimomur bende de var o terlemiş gibi o yüzden merak edip yazdım 37 deyim bende ama su gelince anlarsın diyorlar hep. Kuzenimle konuştum şimdi bebekten uyuyamamis yeni doğum yaptı acil sezeryene almışlar onu çok afedersiniz suyu küçük abdestiyle gitmiş farketmemis çok sık tuvalete çıkıyormuş anlayamamış hiç su kalmamış nişanı da gelmemiş 🙄 gebelik çok farklı bir olay gerçekten birde benim ilk. hep olur ya ilkin cahilliği zor gerçekten 😔