bereninannesi1 Doğum sonrası sırt agrısı yaşayan varmı yaa iş yapınca çok kötü sırtım agrıyor dayanılır gibi değil ☹️
canserko bereninannesi1 narkozun yan etkisi olabilir baş omuz agrısı duymustum ama sırtı ilk duyuyorum bende 3 hafta önce sezeryan oldum öyle bir tip agrı yaşamadım cok gecmiş olsun
Omerhatice bereninannesi1 spinal ise bende boyun ağrısı yaptı sağ tarafımda Az bi fazla hareket edeyim tutuluyorum resmen yana yana ağrıyor yarim saat sonra geçiyor 🤷♀️🤦♀️ iğnenin yan etkisi bir süre sonra geçiyor dedi doktor