alm98 Kızlar 33 haftadayız bebegin bası aşağı dönmüs aşırı ağrılarım kasılmalarım oluyor erken gelirmi sizce
Omerhatice alm98 hemen hemen o haftalarda dönüyorlar Gelip.gelmemeleri onlara kalmış bu zamandan sonra canm Oglum 30 da dönmüştü 40 +da geldi Kizimda 31 de dönmüştü 37+da geldi 🤗
Merguse alm98 22 de dönmüstü aşşayada cok meyilliydi şuan 33 üz progestan kullanıyorm benmde kasılmalarm var
Pelinbyrktrlr alm98 28de dönmüştü şu an 34 hala aynı şekilde başı aşağıda doktora da sordum başı aşağıda diye erkenden gelmesi gibi bir durum söz konusu değil dedi. Rahim ağzı uzunluğunu ölçtü iyiydi korkma vs dedi rahatladım açıkçası 😃
serenty_123 Benimde o haftada baş aşağı dönmüştü doktorum normal dedi suan 35 haftalığım bebeği aşağıda taşıyorum ic dikislerimde çok gerilmiş 1 hafta daha tutalım en azından dedi doktorum ama bakalım
Hilkatkaradagli Bende 33 baş geliş pozisyon dedi şuan çok halsiz ve ara sancilarla geçiyor bakalım hayırlısı bende merak etmiştim açıkçası
Sedaince alm98 benim 30 da dönmüştü bi sorun yaşamadım 39 da doğdu hatta doğumda baskı yaptığı için açılma da kolay olur demişti doktor
Neslihanbew alm98 benim sönmek değil de direk kanala girmişti kızım 30 da 39+5 geldi oğlumda 30 da kanala girdi 35 haftalığım inşallah bşraz daha bekler :)