vildankocc Ablam 3 ay once enıstem 8 ay omce agır korona gecırdıler hastahanede yattılar agır ılacları kullandılar ve ablam bugun hamıle oldugunu ogrendı acaba varmı cevrenızde ılacları kullanıp saglıklı bır hamılelık gecıren ?
BegumIscanTunc vildankocc Ekim 2020 de covid geçirdim ilk 3 gün ilaçları kullandım ve daha sonra kullanmadım çöpe attım 21 Ekim 2020 de son adet tarihimdi covid olduğumu bilmeden korunmasız ilişki yaşamıştık ve ben o ilişkide hamile kaldım şuan 37+2 haftalığım haftaya çarşamba doğumum var hayırlısıyla inşallah 🤲🥰
elifinannesiiii Eşimde bende covid olduk ilaclarıda kullandık ertesi ay hamile kaldım bir sıkıntı olmadı çok şükür doğumum yaklaştı bile🙏🏻
pinarerd Eşimde bende Aralık 2020 de covid geçirdik. Ocak 2021 de hamile olduğumu öğrendim. Üstelik ikimizde covid ilaçlarını kullandık. Şu an 28 haftalığım, Allah a şükürler olsun bir sıkıntı yok ☺️
-elo1 Aralık ayında covid atlattık eşimle ilaçları içtik Şubat ayında hamile kaldım şu an 20.haftam bitti maşallah şu an bebekte ben de çok sağlıklıyız şükürler olsun hatta bana o ilaçları içme kısır olursun çocuğun olmaz dedi bazı çok bilmişler 😂