Birisi123 Merhaba kızlar 1 senelik evliyim pco teşhisi konuldu bana.allahın izniyle 1 ay içinde aşılama için tedavimize başlıyoruz şuan vitamin ve folikasit takviyesine başladım. İyi veya kötü sizinde aşılama hikayelerinizi merak ediyorum buyrun yoruma💜💜
Merveee6 Birisi123 3 senelik evliyim aşılama ile hamile kaldım ilk bebeğimi femara ile hamile kalmıştım ama ömrü yokmuş kalbi durdu 17 haftalıkken sonra yine rahim filmi çekildim ilaç kullandım ama olmadı doktor vakit kaybetme daha fazla aşılama yapalım dedi tamam dedik ilk aşılamam tuttu çok şükür
Ayseee4238 Birisi123 çok şükür ilk asilamada tuttu benim. Aşılamadan önce yememe icmeme çok dikkat ettim eşimde aynı şekilde spermini kuvvetlendirmek için çakşır otu ve keçi boynuzu kürü içti ben soğan kürü uyguladım. Aşılama olduğum gün doktorum çok ümitli değildi ben herşeye rağmen 1hafta boyunca günlük hayatıma dönmedim hep yedim içtim yattım çok şükür Rabbime aşılamadan 2hafta sonra kan testinde gebe olduğum çıktı şuan 29.haftamizdayiz🤗 Rabbim ins sizide yormadan bekletmeden hayırlısıyla nasip eder.
Haticedemir1 Aşılama diye başladığımız bu yolda tüp bebekle devam ettik canım amh 9larda olunca yumurtalar hepsi birden büyüdü veeee şuan tüp bebekle 33 haftalık gebeyim😊 Darısı seninde başına inşallaaaaaaaaah 💕 Kızıma eküri lazim bak ona göre 😎
Birisi123 Haticedemir1 ahh teyzesinin güzeline kardeş için uğraşıyoruz inşallah ona yoldaş olcak bitane🙏🏻🙏🏻💖💖
leaf-07 Haticedemir1 sırf amh 9 olduğu için mi tüp bebek yapıldı merak ettim. Benim dre 2olumsuz aşılamam oldu ve benim de amh 9larda o yüzden merak ettim .Sağlıkla kucağınıza alın evladınızı 🤲🤗
Birisi123 kir_cicegi yok kuzum daha ben başlamadım iğnelerime sadece vitamin ve folikasit kullanıyorum 1 ay sonra başlarım büyük ihtimalle
Haticedemir1 leaf-07 Yani şöyle ki aşılama diye iğnelere basladik ama çok fazla yumurtam büyüdü. Ya tedaviyi yarıda bırakcaktık ya da tüp bebek ile yola devam edicektik. Ve bizde tüp bebekle yola devam etmeyi tercih ettik. 30 tane yumurta toplanıldı 11 tane döllendi. 3gune kadar 5 tane kaldı ve biri transfer edildi. Şuan dondurulmuş 4tane embriyom var beni bekleyen😊
leaf-07 Haticedemir1 anladm ,ben de o kadar çok sayida büyüme olmamıştı demek ki o yüzden aşılanma denendi.saglikla kucağınıza alın yavrunuzu inşallah 🤲🤗