Masal__ merhabalar, ben 2 dozu da yaptirdim. Ilkinde kolumu yukari kaldirdigimda bir kac gun agri oldu. Ikincisinde hic bir sey olmadi. Seker yuklemesi konusunda ise doktorum kanda insulin duzeyine ve aclik kan sekerine bakalim, eger normalse yaptirmaniza cok da gerek yok dedi. İkisi de normal gelince yaptirmadim.