Aynur-51 belisslinaa Derya199119 doktorum 37+5 bile uygun görüyor. Çünkü tansiyon sıkıntım ve hastane uyumsuzluğu yüzünden
belisslinaa Aynur-51 ben olup kurtulmak isterdim çünkü doktorum fıtık başlangıcı dedi dün bana 33 haftalığım daha ne yürüyebiliyorıö ne yatabiliyorum kalkabiliyorum çok kötüyüm
gamzosgamzos Aynur-51 aynenbenimde hem gebelik tansiyonum hem gebelik şekerim vardı 37+6 da planlı sezaryen olmuştum
Aynur-51 belisslinaa bende 2 tane kasik fıtığı ameliyati vardi 9 aydır çok sikintidaydim bebek iyice asagilandigi için çok feci agriyor fitigim
Seyma0368 Bizde 38 +3 e almak istiyoruz yanı ayın 30 yapıyor oda normal bi tarih canım Allah n izniyle birşey olmaz kızımda 38+3 te 3500 dogdu sıkıntı olmadı hiç
Gulden23 Ben de tayin dolayısıyla 37+4 de olsam iyileşip yoka çıksam diye düşünüyorum ama erken mi bilmem 😞