Merhaba kızlar bende doğum hikayemi yazmak istedim 39+3teydim ve daha minigim gelmez diye bakıyodum ama 19.06da gece 4te suyum gelmeye başladı aniden ilk gebeliğimdi bunu hiç beklemiyodum suyum geldikten sonra doktorumla konusup hastaneye geçtim sabah 6da işlemlerim yapıldı yatış verildi dogumhaneye alındım açıklığıma bakıldı ve 1 cm açıklık vardı ve sancim hic yoktu saat 11e kadar pilates topunda hareketler yaptım 2. Muayenede 2 cm bile olmamıştı açılma olmasi için ilaç verildi ve ilaçtan sonra kendi sancılarım başladı ama acılmam çok yavaş ilerliyodu hareketler yapmaya devam ettim sıcak dus aldım ve benim sadece bel agrim vardı kasılma tarzı hiç bisey hissetmedim toplamda 3 kez dogumhaneye girdim ilk 2sinde odama geri yolladilar açılma olmasi için 3.sunde çıkmadım ebe artık seni cikartmiycam demisti öylede oldu acılmam basta hiç olmadi ebe eliyle acilmayi kolaylastirsin diye içten perine masajı yaptigini söyledi ve 2. Muayenede bebeği anca kanala oturttugunu söyledi benim canım o muayenelerde biraz yandı kendimi çok kastim çünkü saatler geçti ben artık doguramiycagimi düşündüm çünkü sabah 6dan beri hastanedeydim acılmam yok denecek kadar azdı hatta dogumhanedekiler sezeryana alınırım gözüyle bile bakmislar bana doğurduktan sonra ebem itiraf etti😊 neyseki tam 00.00da oglumu kucağıma aldım 🤲 hemde 2 ikinmada kendime cok şaşırıyorum hatta çok çabuk çıktı çünkü oğlum bide karnıma baskı uygulamislardi onunda etkisi vardı doğurduktan sonra kucağıma verdiler giydirdiler ama biz dogumhaneden 1 buçuk saat sonra çıktık çünkü doktorum dikiş atarken birden çok kanamam olmuş bunu beklemiyodum dedi ve o andan sonra aletler sokmaya başladılar dogumdan daha çok aci cektim o anlarda ama neyseki geçti gitti unuttum bile şimdi 18 gunluk olduk yanımda uyuyo meleğim Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin bu arada doğumdan hiç kendimi korkutmamıştım hiç düşünmemiştim iyiki öyle yapmışım o an yasaniyo bitiyo çünkü herkesin doğumu ayrı oluyo stres yapmayın derim akışına bırakın inanın Rabbim kolaylık veriyo 13 saat sancı çektim ama iyiki diyorum iyiki doğurmuşum bu arada sancı çekerken ebemin başının etini çok yedim sezeryan mı olsam diye kadın sürekli beni teselli etti ve ağzı dualı bi kadındı nstye bağlarken bile dualarla bağladı Allah razi olsun ondan ben onun sayesinde normal doğurdum herkese öyle ebeler denk gelir insaAllah 🤲🤲