scl Hanımlar merhaba doğum yapalı 15 gün oldu. Göğüs uçlarım çatladığı için bi göğsümü veremedim bebeğime o yüzden şişlik oluştu koltuk altıma yakın bi bölgede.. doktora gittim ultrosonda kötü huylu birşey çıkmadı ama şişlik hala duruyor. Tecrübeli anneler başına böyle birşey gelen var mı? Maşallah sütüm fazlasıyla geliyor ve her emdirdiğinde göğüslerimde bi ağrı hissediyorum ilk bebeğim olduğu için mi acaba? Göğüs hassasiyeti ilk olduğu için mi? İlk bebeğini kucağına alanlarda emzirmeleri nasıl oldu ağrı yaşayan şişlik yaşayan ve geçen var mı? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim
Melegimveben scl 30 haftalık hamileyim sütüm geldikçe ağrım çok oluyo sızlıyo lansinoh krem kullanıyorum canım sende bi dene istersen doktorum bana bunu önermişti
AyseFahriYalcn Normal bı durum bence Bebek sütü biteremedigi için ağrı olur bide tavsiyem tüm ilk bebeği olacak tecrübesi olmayan annelere göğüsünüzü asla bebeğin ağzına kuru vermeyin o zaman yara ve çatlak olması kaçınılmazdır
scl AyseFahriYalcn ilk başlarda doğumdan dolayı dik oturamadım ve kuru verdim sanırım ondan çok çatladı hatta yara oldu uçları 🙄 şimdi biraz daha iyiyiz teşekkür ederim tavsiyen için ♥️