Seydaaslantas Arkadaşlar merhaba görümcem 35+5 de tansiyonu 15/9 14/9 bu aralar çıkıyor yaşayan varmı neler yaptiniz iki normal doğum yaptı bu üçüncü ilk defa oldu.