Melakya https://resmim.net/i/dum6R Kızlar bu 3 yasında kızımın kesesı 🌸 https://resmim.net/i/duDvj Buda suankı gebelıgımın kesesı 🌈 sizce bebegın yerı ve kese seklınden cınsıyet farklılıgı olurmu varmı bole olan 🙈🥰🥰
Hdveci Melakya keseyle alakalı olduğunu düşünmüyorum cinsiyetin bizimde böyleydi 2.5 yaşında kızım var yuvarlaktı onunki şimdiki hamileliğimde fasulye gibiydi ama şimdikide kız olan varsada tesadüftür diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
Gamzemirenver Benim de fasulye gibiydi erkek cinsiyeti ilk gebeligim. Ama kese seklinden cinsiyet çözmek doğru değil bencede. Sizin rahminizle alakalı bence kese şekli
Bsra_ayz Melakya ikiside aynıydı keselerin ama kızım soldaydı şimdiki bebeğim sağda 🤗 cinsiyeti erkek