Merhaba arkadaşlar,
14 aylık bir kızım var dün geceden beri sadece iki kez idrarını yapabildi. Gündüz hastaneye gittik tahlil istediler. Hâlâ idrarını yapmasını bekliyoruz. İdrar poşeti verdiler. Bu yöntemin dışında başka ne yapabilirim.Başına böyle bir şey gelen var mı?