Fatma8997 Tansiyonum bir haftadır 14 9 cıkıyo bide sabahtan berli tuvaletim var gibi oluyo ama gidiyorum bişey yok kasılma ara ara var ama hiç sancım yok
Mervebozkurt35 Fatma8997 gebelik zehirlenmesi olabilir dediğiniz değerler dikkat edin doktorunuza haber verin
tdenzshn24 Fatma8997 dünya sağlık örgütüne göre normal tansiyon 140/90 dir yanı normal bir insan da korkulacak bir tansiyon degil ancak gebe olduğunuz icin her ihtimale karşı uzman doktorunuza danışmanızda fayda var cok geçmiş olsun 🙏
Mervebozkurt35 Fatma8997 Allah Allah benim ki aksine beklemeden gel dedi internette de 13.5 / 8.5 gün üzeri yüksek tansiyon ve tehlikeli yazar
Fatma8997 Mervebozkurt35 anlamadm ki basım cok agrıyo dogum olmamasına cok sevindim doktorum zaten yoktu özeldeki ama devlet hastanesindeki gittiğim doktor bütün gün düşmeden 14 9 cıkan tansiyon tehlike arz eder acile basvur demişti
Mervebozkurt35 Fatma8997 bende idrarda protein çıktı 24 saatlik idrar verdim gün içinde 3-4 defa tansiyon ölçüyorum sorun olursa gebelik zehirlenmesi tehlike çünkü Allah yardımcımız olsun