Arkadaşlar hayırlı akşamlar daha önce sizlere doğum hikayemi anlatmıştım hepiniz üzülüp küvez de ki bebeğime dua ettiniz Allah hepiniz den bin kere razı olsun ❤️ Bebeğim geldi artik ama yetersizlik korkusu çok yaşıyorum biberon ile besleniyor yutkunurken tikiniyor gibi oluyor gazını çıkaramıyor altını alırken kiyametleri koparıyor küvez de çıplak yatmaya alışmış giyindirmiyor kendini çok zor durumdayim elim ayagima dolaşıyor bana lütfen yardımcı olun