Minignannesi Kızlar 21e giriyorum iki gündür kasıklarımda rahatsız edici değil ama bir sızlama var özellikle sol kısımda iğne batması gibi daha bebek hareketlerini de hissetmiyorum şimdiye kadar hiç ağrı sızı yaşamamıştım çok şükür normal Bi durum mu acaba?
Burcuaa Minignannesi benim de olmuştu endişelenmiştim ancak bu dönemde rahim ve bebek büyüdüğü için böyle şeyler hissetmemiz normalmiş kanamam mı oluyor diye hep WC’de alıyordum soluğu şükür nette ve aldığım kitapta öyle yazıyordu rahatladım
Minignannesi Burcuaa bende ağrı değil sadece kısa süreli sızlama oluyor birde bebeği hissetmediğim için korkuyorum. Sağlıklılardır inşallah 🥰🙏
Burcuaa Minignannesi ilk gebeliğinizse hissetmemeniz normal ben de 21-22 de pıt pıt şeklinde hissetmiştim 23 te ise net bir şekilde şimdi ise karnımdaki kumandayı bile oynatıyor 😉sağlıklıdır Allah’ın izniyle kalbinizi ferah tutun sızlamalar üşütmeden kaynaklı da olabilir benim çok akıntım var mesela mantar varmış
Krizantem10 Benimde sol kasığımda 2 gündür batma oluyor.kanamam falan yok 13+3 haftalığım nedenini bende anlamadım.