busratada Merhabalar herkese. Hastane çıkışı için işlemeli set düşündüm ama fiyat aldım 500₺ ye yakın dediler. Sayılı giyecek fiyat çok geldi. Daha uyguna işlemeli set yapan sayfa önerimiz var mı? Veya hazır alsam nereden almamı önerirsiniz?
Ylmzhvv busratada bu nasıl bir fiyattır Allah aşkına insanları dolandırmaktan başka bişe değil valla çocuğun bir iki kere giyeceği şeye fazla vermekten kaçinin bencede
Astrotuba busratada sayı bence de fazla zaten bebiş ne kadar giyecek ki değmez. Ben trenyoldan aldım her şeyi içinde kumaşı iyi olduğu için 180tl falandı ama uygun fiyatlı olarak çeşitli bebek mağazalarında var
miniksevdamm busratada kim o 500 diyen ya her parçası içinde sorduğum herkes 180-200 diyor instada istersen vereyim adresi
Dilekcnkn busratada Madre bebek sayfasına bakabilirsin ben oradan yaptırdım ama set olarak değil kaliteli bir kumaşı var
Aslimuuuu Dilekcnkn mrb ben instadan kids couture dan yaptırdım sadece battaniye tulum şapka eldiven bi de süs yastığı.o dönem 330 a yaptırdım zam gelebilir deniyodu ama bakmak istersiniz belki https://resimyukle.io/SC0JVR5uzG.link
Dilekcnkn Aslimuuuu Sizin oğlunuzun ismi mi benimde ilk oğlumun adı can çok tatlı olmuş bende çok fazla kıyafet olduğu için ben ilk gün resim falan çektiririz diye tulum ve şapka aldım sadece 😊 Teşekkür ederim ama
Ahsenleyl busratada ben bir sürü sayfadan fiyat aldım ama asla bu kadar uçuk değildi.300 liraya yaptırdım ben,Hellobabycollection’dan çok kaliteli, harika yaptılar ama bu fiyat bile çok açıkcası,kaldı ki 500 lira.
2sy busratada 500 tl nedir sakin vermeyin hic degmez. Alt tarafı 1 ay giyecek. Isim islemeli tulum seti yaptırdım ben 90-100 tl gibi biseydi fiyati. Cok da guzel isledi ve ilgili bi bayandi kesinlikle tavsiye ederim; beyzaceyiz instagram sayfasi..
milena11 busratada betüşün hediyelikleri yaptırdım çok memnun kaldım 230 tl 10 lu set. Mutlaka bakın sayfalarına