Senemf54 Herkese merhaba 34+4teyim bebeğim hareket ettikçe karnımda hafif ağrı oluyor birde sağ kasığın altı bacağıma doğru arada sancı yapıp birşey çekiliyor gibi oluyor . Ayni durumu yaşayan varmı kramp mı gidiyor sancı mi bilemedim ?