Busraa223 Ankara şehir hastanesinde Doğum yapan yada bilgisi olan varmı refakatçi alıyorlarmı Doğum sonrası bebeği kendimizmi giydiriyoruz 🆚
MihricanA Busraa223 Dogumdan once hemşire kıyafetlerini istiyor ilk onlar giydiriyor odaya geçince kemdin degistirirsin çünkü kan falan bulaşuyor ben sezaryen oldum refakatçi aldilar normal doğumda almıyorlar
Busraa223 MihricanA 2 çanta hazırladım biri hemen bebeğin ve benim ihtiyacları için 2. Yide sonra getirirler odama diye düşündüm kararsız kaldım acaba hepsini 1 çantayamı toplasam yoksa böyle iyimi
MihricanA Busraa223 Canta almıyorlar sanci odasına telefonuna kadar bütün kıyafetlerini poşete koyup bekleyen kimse veriyorlar çantadan sadece hastane çıkışı ve bez istediler sonra odaya alınınca geri kalanini getirdi esim
Busraa223 MihricanA anladım sadece bebeğimi alıyorlar kıyafeti bizedir istiyorlarmı ona göre bi poşet atarlayım o zaman. Peki memnunmuydunuz hastaneden nasıldı doktor ebe hemşire ilgilenmeleri
MihricanA Busraa223 Az önce bir posta daha yazdim cok ama cok memnun kaldım. Ben çantada kundagin icine koymustum hastane cikisi bezi esim direkt onu alip teslim etmişti oyle yapabilirsiniz
MihricanA Busraa223 Rica ederim sorunuz olursa burada etiketleyin her zaman cevap veririm bebisle evde tek başımayım tum gun🤣
Serra06 MihricanA gebe okuluna yazılmış miydiniz acaba o konuda çok tedirginim refakatçi almazlar diye
MihricanA Serra06 Hayir yazılmadım ama duyduğuma göre yazılanların ve katılanların normal doğumda da refakatcisi oluyor
Busraa223 MihricanA Nasıl yani gebe okuluna yazılınca normal Doğumda yanımıza refakatçi veriyorlarmı ne alaka ki gebe okulu ne oluyor duydum ama hakkında bi bilgim yok
Busraa223 Nasıl yani gebe okuluna yazılınca normal Doğumda yanımıza refakatçi veriyorlarmı ne alaka ki gebe okulu ne oluyor duydum ama hakkında bi bilgim yok
MihricanA Busraa223 Telefonla kayit yapiliyor canim bende hic yazılamadım burda okumuştum açıkçası. Online olarak katilim oluyormus pandemiden dolayi katilanlar da normal dogumda da refakatci alabiliyormus emin değilim ama burada okumustum dediğim gibi
Buse_00 Arkadasim 7 sinde digum yapti 1 2 gun oluyor normal doğum gebe okulu falan yazılmadı ama aldilar refakatci bugun taburcu oldu