Mezig20 papatya56 prospektüsünü okudunuz mu yazıyor mı böyle bir yan etki? İsterseniz doktorunuzu arayıp sorun sıkıntı olmasın inşallah
melekanesi papatya56 canım 5 aydır kullanıyorum. Ama hiç öyle bir şey olmadı. Bence doktoruna mutlaka sor.
Nur2198 papatya56 morarma yapar. Hatta farkında olmadan aldığınız en ufak darbede bile büyük morluklar oluşabilir. Bir yerinizi çarpmamaya kesmemeye dikkat edin kanama biraz geç duruyor ve sonrasında morluklar da geç kayboluyor.
papatya56 Mezig20 Doktora gıdınce sorucam internetten baktım olur yazıyo ama korktum bisey olur mu dıye
papatya56 melekanesi Bende 5 aydır kullanıyorum ayagımda morluklar oldu internetten baktım olur yazıyo doktora gıdınce sorayım
Lokumunannesii papatya56 Bende kullanıyorum sabah akşam iğne + coraspirin Hematoloji bölümüne görün lütfen ciddi bir mesele morarık bende de oluyor sebebi nedir bilmiyorum doktorum Hematoloji bölümüne hemen gitmemi istedi Pazartesi gidicem nasipse
marbling10 papatya56 kan sulandırıcılar yapabiliyor. İğnelerin prospektüsünde yazıyor, siz de bakın yazar muhtemelen
Lokumunannesii marbling10 birkaç gün önce doktora sorduğumda morarmazlar devam ederse iğneyi kesmelısın ciddi birsey bu tarz morarmazlar dedi bilmiyorum