Benim arkadaşım oldu 4sene önce. Çok iyi gitti ama vlendi sonra kilo aldı hatta şimdi baya aldı bebek istiyorlar onun için diyet yapıyo tekrardan . Zaten iki yıl icinde ideal kiloya inip birkaç kilo almak normalmiş kiloyu korurken ama ipin ucu kaçtı mı zor mide büyüyor.bende kiloluyum arkadaşımı görünce vazgeçiyorum her seferinde.dikkat etmeyen alıyor dikkat etmesi gerekenler çok çünkü