Alevdmr Merhabalar kızlar aranızda yakın zamanda avicenna ataşehir hastanesinde doğum yapmış olan var mı? Varsa memnun kaldınız mı? Doğuma eşleriniz girebiliyor mu bilgilendirseniz çok çok sevinirim