E bebekten aldığım her şeyden çok memnunum. Özellikle e bebeğin kendi markalarından. Hello baby markaları kıyafetler aldım hiç bir şey olmadı sağlamlar 2. Bebeğime kaldırdım. Bebek bezi baby me kullanıyoruz pişik taşma VS yapmadı.
Civil bana kaliteli gelmiyor. Ve e bebekte çok indirim oluyor. Kesinlikle e bebek.