Kızlar 39+5 de gece 3 sularında bir tuvalet hissi ile uyandım. Gittim tuvalete tuvaletimi yaptım tam çıkacağım benden ılık istemsiz bir akıntı geliyor damla damla. Hemen eşimi uyandırdım dedim suyum geliyor benim kalk ben duşa giriyorum abdest alacağım doğum olursa abdestsiz olmasın sende gir diğer duşa sende al abdestini dua okursun bize biz doğumdayken. Suyum geldi diye hiç panik heyecan korku yapmadım. Çıktım duştan hazırlandık saat 4de hastanedeydik. Acilden giriş yapıp kata çıkardılar açılmam 1cmdi. Ama suyum oluk oluk gelmemişti damla damla geliyordu. Yırtılmam olmamış çünkü sızıntım varmış. Saat 8e kadar bu şekilde hafif sızıntı kanama ile bekledim. 8 den 9 a kadar sancılarım bir artmaya başladı 1 dk da bir geliyordu neredeyse. 10.30da epidural yaptırdık 5cm açıklığa ulaşınca(4cm den önce yapılan epidural doğum hızını yavaşlatıyormuş). 11e kadar açılmam 10cm i buldu bebişimde aşağı inip baskı yapınca hemen aldılar doğumhaneye. Ben ıkınmada başarılı olamadım sanırım biraz zorlandım ebe yardımı ile(üsten baskı yaptı) 11.35 de oğluşumu doğurdum. Açıklığım güzel geldiği için kesim 1cm oldu. Şuan acısını dahi hissetmiyorum.
35.haftada parmak ucu kadar bir açıklığım olmuştu geciktirme vermişlerdi. O gün beni muayene eden ebe pervis kemiğin eğri bebeğin 3kg geçerse normal doğuramazsın demişti. Benim bebişimde daha 37.haftada geçmişti 3kg ı. Bu bende travma yapmış kızlar korkmuşum yani. Doğumda bu yüzden ıkınamadım galiba. Halbuki çok rahat bir doğum geçirdim. Her çatı muayenesi yapanın dediğine kulak asmayın. Ben doktoruma en başından normal doğum istiyorum demiştim o da bana hep doğum doğum anında belli olur ona o zaman sen kendin karar verirsin yine bunlar için erken demişti. Gerçektende öyle oldu. Rabbim hepinizin dualarını kabul etsin evlatlarınızı sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.
Kendimi toparlayınca hastane ortamımı ne lazım olur ne olmaz onları da yazacağım inşallah.