Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim çalışıyorum bilgisayar başındayım maalesef oturuyorum ama arada hareket ediyorum bugün işten çıktım yürüyeyim hareket olsun dedim birden sol kasığıma ağrı saplandı bıçak saplanmış gibi baya sürdü sancı mıydı neydi bilmiyorum baya ağrıdı yürümekte zorlandım eve zor geldim uzanınca geçti biraz sancı mı bu ?