37+0 3200 nasıl sizce?
Dilangunes maşallah bence iyi. Ben 36+2 yim ve 2500 kilo
Dilangunes 37+4 2900 🥺
Dilangunes Bugun kontrolüm vardı 37+0 3,200 çıktı
Dilangunes 36 haftada 3.300 bı kaç gün sonra 37 olacam bakalım kızım ne kadar olmuş🙂
38 haftalık 2.820 gr ☹️
38+4 3240 benimde