Merhabalar Kızlar 🌸 Eşimle yürüyüşe çıkmıştık hava da baya bir sıcaktı ellerim ayaklarım şişmeye başladı hemen bu hep oluyor gerçi ama eve gelince lavaboya gittiğimde affınıza sığınarak yazıyorum çok az açık renkte kan geldiğini gördüm biraz tedirgin oldum ama bebeğimin hareketlerini hissetmeye çalıştım ara ara hareketleri oldu aranızda bu durumu yaşayanlar var mı hastaneye gitme gereği duymadım ağrım sızım yok ama emin de değilim şu an 🤰🏻