Minik_portakal_ Dizlerim tutmuyo sırtım çok ağrıyo ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum yürüyünce karnıma ağrı giriyo önerebiliceğiniz bişey var mı ne yapmalıyım
Balarisi23 Minik_portakal_ bende 35+1 haftalığım sırtım agrıyor hemen yoruluyorum nefes nefese kalıyorum bebek haraket edince vajina da iğne batması baskı gibi bir his oluyor 🤦🏼♀️🥲 magnezyum kullanıyor musunuz
canserko Minik_portakal_ önerebileceğim tek şey sağ salim dogurmanız 😂 bu haftalarda magnezyum vs de kâr etmiyor ne yazık ki
Minik_portakal_ Balarisi23 kullanıyorum günlük 3 litre su içiyorum ara öğünde yoğurt yiyorum akşama kadar 3 bardak süt içiyorum
sinembst Bende 35+4 teyim ama bel-sırt ağrım yok sadece yürüdüğümde iğne batması gibi his oluyor rahmimde, valla doğsun istiyorum artık beklemekten yoruldum 😊
canserko Balarisi23 inanın hiçbir fikrim yok. 16 haziranda kontrolüm vardı her şey yolundaydı cuma günü 18 haziran sancılandım acilen dogurdum. Hiç sormak da aklıma gelmedi dr a .
canserko Balarisi23 2,700 dogdu 10 gün küvözde kaldık ödemle 2,400 lere düştü; aldıgımızda doğum kilosuna tekrar ulaşmıştı