Ozgebcr dün bibbayan da burda böyle oldu 3 saat sonra gitmişti sancıları filan çıktı yatisi yapıldı.siz telaş etmeyin bı ılık duş alın eşiniz gelince gidin.nisan gelmiştir o da rahim ağzının açılması demek enfeksiyon kapmadan önlem alınır açıklık var mı bakarlar hayırlısı olsun şimdiden ☺️