Hayırlı akşamlar kızlar gecen sali pozitif olduğumu ogrendim çok şükür sadece kas ve eklem agrilariyla atlatmaya çalışıyorum fakat iki gündür inanılmaz öksürük belirdi. Bugün artık onceki sezeryan dikisim ve kasıklarıma agri girdi. Alt tarafimda hafif baskı hissediyorum. Hareketleri yavas evet ama var. Kendi aracımla acile gidebilir miyim yoksa ambulans mi cagirmaliyim. Boyle bir sey icin ambulansi mesgul etmek istemiyorum. Ama endiseleniyorum da. Gecireniniz veya bunu yasayaniniz var mi. Ya da öksürük icin yaptığınız bir seyler var mi iyi gelen