feriii normalde 3 aydan sonra veriyorlar ama değeriniz anormal düşük olduğu için tedavi edilmesi uygun görülmüş endişe etmeyin. O düzeyde d vitamini eksikliği gebelik kaybına dahi yol açabiliyor tedavi edilmesi daha iyi. İleri dönemlerde de eksikliği raşitizme sebep oluyor bebeklerde. Emme sorunları, bıngıldak sertleşmemesi gibi başka sorunlara da sebep oluyor. D vitamini çok önemli