Pazartesi başlayan sol kasık ağrısı ile yürüyemez oldum bir anda başladı ama ondan önce bir kaç gün tansiyonum düşmeye başladı. Bugün artık dayanamadım geldik acilden giriş yaptık alttaan muayene oldu açılmam olmuş bebek gelmek istiyo. Yatisim yapıldı 2 gün kalacakmisim serumlar ilaçlar verildi bebeği biraz daha içerde tutmak için. Ama yarın ola hayır ola bakalım ne olur. İlk nst sancı gözüktü şu an tekrar çekiliyor sancı gitti sanırım bide biraz daha iyi gibiyim. Ben sancı olduğunu anlamadım bildiğin sadece sol taraf bacak birleşim yeri noluyo dedim yani 3 gündür sağa sola donemiyorum bile yatakta artık ağlamaya başlamıştım sıkıldım çünkü. Şu an kilosu 2.200 gram . Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Erken doğsa bile temennim kuveze girmemesi girse bile hemencik çıkması Allah’ın izniyle. Dua edin olur mu? Normal mi olur sezaryen mi bilmiyorum henüz. 2 aydır da bitmeyen idrar yolu enfeksiyonu var bugünde idrar verdik yine çıkmış artık onun tetiklediğini düşünüyorum. 2 aydır ağrılar çekiyorum yani neredeyse madem geliyo sezaryen olsun bitsin daha fazla dayanamicam kafasindayim.