Arkadaşlar kendisi ya da eşi dostu eltisi görümcesi vajinal doğum ile ikiz bebeklerini kucağına alan var mı? Ben şuan 32haftayı tamamladım çok şükür bebeklerin ikisi de baş geliş, çok isterim normal doğum yapmak ama pek de rastlamadım. Pozitif hikayeler duymak istiyorum 😅