Tulaykocaman Selam kızlar 2 inci gebeliğim ilkinde böbrek büyümesi yaşadım ve erken Doğum yaptım buna bağlı olarak acaba ikinci gebeliğimdede aynı sorunu yaşarmıyım korkuyorum bu durumdan 🙈 var mı benim durumumda olan
Demir06 Tulaykocaman yaşamayabilirsiniz,bende de büyüme var doktor her gebeliğinde olacak diye birşey yok dedi.İlkini kaçıncı haftada doğum yaptınız,bende 34. Haftadayım ağrılarım çok arttı.
Karanfill Böbrek büyümesi erken Doğuma mı neden oluyor ? Bende de var sağ böbreğimde. Zaten az olan rahim yumuşamasından dolayı erken doğum riskim vardı. Böbrek genişlemesinden dolayı da enfeksiyon çıktı 🙁
Tulaykocaman Karanfill işte benim böbreğim son aşamadaydı artık 36+5 de Sezeryanla Doğum yaptım yoksa tel atıcaklardı
Tulaykocaman honeyland benim 22 haftadayken sağ böbreğimden kasıklarıma şiddetli ağrılarım olmuştu çok dayanılmaz bi şekilde acillerde sabahladım sonra büyüme olduğu anlaşıldı ve sık kontrollere gittim bu şekilde