tatliayminaninannesi Dygokn reglimden 1 hafta önce bırakmıştım belki hamileyimdir diye, 23 haftalığım ağzıma bile sürmedim darısı isteyen herkese inş kararlı olmak çok önemli onların küçücük bedenine o dumanı vermeyin😢
Hande1 Pelinssoglu dua etmeni gerektirecek bi sey yok artik icmeyi tercih etmiyorum diyip birakacaksin. Ben ilk ogrendigimde artik sigara olayim bitmistir diyip atmistim paketi. Bebeginin kucaginda oldugunu dusun icecek misin onun yaninda ya da zorla ona icirecek misin? Artik icmeyi tercih etmiyorum diyip ittir kenara
Ask_hosmus Pelinssoglu İnşallah zor oluyo ama bi an da bırakırsa kolay eşin içiyorsa içmicek sigara içmeyen insanların yanında bulun aklına bile gelmez emin ol evdeyken de canın isteyince bol su iç meyve ye dışarı çık gez dolaş öyle daha kolay oluyo bana güvenebilirsin 9 yıldır içiyordum ben ve bi anda bitti bebeğime zarar vermeye başlamıştı artık
Ufuk Bende iciyodum ama hamile olduğumu öğrendiğim ilk günde bir anda bıraktım sigarayı sigarayı hiç bırakmak istemiyodum ama hamilelik heycanindan birden bıraktım şuan hiç aramıyorum 6senedir iciyodum birde