Bebek2 Kızlar Defne hastanesine gittim bugün berbat gecti birtane ultrason fotograf bile vermediler. Kızımda da oraya gitmiştim herseyini öğrenmiştim ama bugün hayal kırıklığı oldu benim İcin
bebeliannegeldi Hasta haklarına şikayet edin. Önceki hizmetle aynı olmadığını ücret iadesini ya da tekrardan muayene olmak istediğinizi foto istediğinizi söyleyin.
Bebek2 bebeliannegeldi bakan kişi başkaydı radyoloji bölümü zaten bugün soramadım işte mesai bitmişti görüşemedim doktorumlada