Mom21
2 gundur ayak ve bacak agrilarim
var 22 hftalik olucam bu gce neden agriyor olabilir yardimci olurmusunuz?
demiray
Bende de ara ara oluyo birden çok hareket ediyosanız ondan olabilir
Dilekerkan0705
Bana ayak ağrısı demeyin 20lerde başladı 31 im artarak devam ediyor ağladığım geceler oluyor leğen kemiğim sanki çıkmış gibi ayak bacagimdan parmak ucuma kadar ağrıyor krem sürüyorum buz kompleksi yapıyorum rahatlıyor sabah yok oluyor gece yine aynı valla bıktım
Burcusu
Bende 34 haftalığım magnezyum için çok iyi geliyo ama doktorunuzun isteğiyle tabi
Gulyllu
Benimde sağ bacağım cok aprıyor özellikle alt baldır var ya kramplar giriyor bazı geceler cok zor ya 🤦🏻♀️
Gulkar
En iyisi magnezyum gece iki büklüm kalıyordum şimdi çok rahatim vok şükür