Merhaba hatunlar hayırlısıyla bir oğlumuz olacak ve çok zor karar verdik ismine sagolsun eşim hiç bir ismi beğenmiyordu 🤦 Sonunda Muhammed Aren ismine karar verdik ama kime söylesem şöyle bi garipsiyor “o nasıl bi isim” felan diyorlar :/ hamilelik psikolojisinden midir bilmiyorum ama etkileniyorum o yorumları duyunca bi soğuma geliyor sanki 🙄 34+0 haftalık oldum şu saatten sonra değiştirmekte istemiyorum.. Sizce Aren ismi nasıl? :/