Herkese selam. Bilenler cevap verirse çok sevinirim. 29+4 ten beri bebeğimin hareketleri bir garip. Evet hareketi var çok şükür ama tekme değil de sanki geriliyor gibi sadece dalgalanıyor karnımda. Randevum cumartesi erkene almaya çalıştım ama olmadı. Yarın sabah başka doktora görüneceğim sanırım içim rahat etmeyecek.