37+1 haftalığım yaklaşık üç dört gündür böyleyim bi kaç lokma yiyince doyuyorum ve asla acıkmıyorum sanki miğdem de yer yokmuş gibi azıcık yiyince doluyomuş gibi, daha önce hiç böyle değildim çok yerdim çok sık acıkırdım niye böyle oldum ya hatta zayıflamışım 1 kilo kadar