ezojuk Arkadaşım doktora günde 1 pakete yakın içtiğini söylediğinde doktor da aynen öyle en azından günde 5 taneye indirmeye bak demişti. Tabi hiç içmemek en iyisi :) sizin durumunuz da da pek bi zararı olduğunu düşünmüyorum şahsen sonuçta şu süreçte sağlıksız besinler, hazır paket gıdalar da tüketmiyor değiliz :) şahsen ben içmesem bile eşim veya çevremde içenler var bizde ona maruz kalıyoruz sürekli ve otomatıkmen pasif içici oluyorz :/
Yinede siz hiç içmeyin 🤣🤣