Edanr11 34+4 deyim bu hafta başladı dökülmeye hatta artık büyüyen benlerden canım acıyordu sürekli elimle oynamak istiyordum meğerse düşeceği için acıyormuş şimdi ufak ufak var ama acımıyor onlar da düşer diye doktora gitmedim doğumdan sonra geçmezse öyle söylerim doktora