Zynpxx Kızlar dün beta Hcg değerim 13 ile öğrendim gebe olduğumu daha çok yeni olduğu için kese daha oluşmamış bugün ise 21 olmuş değer ve çok fazla sancım var kasıklarda ayrıca sağ bacağıma çok vuruyor doktor olur dedi yaşayanlar ne kadar zaman sonra geçiyor
GulcanDongel Zynpxx biraz sürecek o ağrı. Bende baya ağrı çektim. Kese görünce geçer benim geçmişti. Ama ara ara yine kasık ağrısı yaşamıştım.
Beyzanuraslan Zynpxx ben yaklaşık 2 ay yaşadım onu sürekli adet oldum olacak gibi ya da adetin ilk günleri gibi kasık ve bel ağrısı yaşamıştım sonra geçiyor şükür ama bazılarından duyduğum kadarıyla her ay adet tarihlerinde ağrısı olanlar oluyormuş mesela
GulcanDongel Zynpxx dikkat edin kendinize ayakta kalmayın ev işi yapmayın ben hiç yapmadım 21+6 haftalığım eşim temizler evi. Üç buçuk ay riskli geçirdim malesef ikizlerim olucaktı kanamam oldu şiddetli, kaybettim birini. Çok dikkat edin şuan yerleşiyordur.
Zynpxx GulcanDongel ya çok üzüldüm🥺 sağolsun benimde eşim temizliyor yemek falan o yapıyor hep ben uzanıyorum devamlı