Kbraduru ben o haftada bi diş çekerdim bi kanal tedavisi yaptırdı dişçi , kadın doğumcudan izin kağıdı istiyor . Ben iki hastaneye birden muayeneye gidiyodum . Devlet hastanesi izin kağıdı yazmadı bi sorun olmaz ama yine de yazmak istemiyorum dediii . Özeldekiii doktoruma gittim . Kağıt yazdı . Birde devlet hastanesinde ki doktorumun dedğini söyleyince de güldü . . Abartmasınlar dediii . Aslında dişi uyuşturdukları o iğnenin hiç bi zararı yk ama çok büyük sorunlar yaratacakmış gibi davranıyolar . Özellikle de insanların yorumunuuu kesinlikle öğrenmek isteme benden sna tavsiye . Ben aylarca sabahlara kader uyumadım . İnsanların dediğii o saçma sapan şeyler yüzünden dişciyeee bile gitmedm . Sonra dayamadım gittim ve kurtuldum . Birde röntgen bile çekildi dişime . İçin rahat olsun . Haftaya 3. Kanal tedavim yapılck. Gönlüm de çk rahat .