Merhabalar güzel anneler benim size bi sorum olacak bugün hastaneye gittim başka sebebten dolayı ama bana beta değerimin 800 lerde olduğunu ve çok yüksek gebesiniz bi kadın doktoruna görünün dedi fakat eve geldim test yaptım negatif ayrıca şuan adetliyim kanamam var tam tarihim yani başına gelen varsa bana bilgi verebilir mi acaba?