Kelebekmadam Kan sulandırıcı iğne canım. Benim daha öncesinde 2 düşüğüm olmuştu genetik ve pıhtılaşma testi yaptırdım. Pıhtılaşmam çıktı o yüzden doğuma kadar ve hatta gerekliyse doğumdan sonra 1 ay kadar daha kullanılan bir iğne. Pıhtılaşmayı engelleyip bebeğe kan akışını düzene sokuyor ☺️