Kızlar daha önce doktor çatı muayenesi ve bir kez de açıklık için kontrol ettiğinde hiç kanama olmamıştı ve ağrısız olmuştu, bugün bakarken kanama oldu ve baya ağrı oldu ondan sonra. Açıklığım ilerlemiş ama daha fazla ilerlesin diye uyarmış olabilir mi acaba? Burda okumuştum açılma olsun diye doktoru zorlamış birisinin acaba öyle mi olmuştur? 3-4 cm açıklık varmış ama sancılarımı bekliyorum doğum için 🥺