Hiraa Aynı durumu yaşadım çok şiddetliydi ve istifra eşlik etti. Gebelik boyunca nadiren istifra etmiştim. Tüm kan tahlillerimi ve idrar tahlillerini verdim. Enfeksiyon görüldü bir miktar. Magnezyum takviyesini iki doza çıkarttı doktorum ağrılar için, fitil verdi ve bol su. Ağrı geçmezse idrar kültürü vermemi ve bakteri üremesine göre antibiyotik başlanacağını söyledi. Bu arada ağrı sadece sağ kasıktaysa apandisitten şüphelendi. Sol kasıkta da vardı. İlk günkü çok şiddetli ağrı kalmadı. Ama rahim ve bağ dokulardan kaynaklı vajina, kasık, rahim ağrısı 3. trimesterda normalmiş. Ağrınız devam ediyorsa lütfen hemen doktora görünün