Merhaba arkadaşlar icim cook dolu burada sizlerle konuşub rahatlamak istedim.Ben 23 haftalık hamileyim .2 kez kalp amelyatı oldum acık amelyat.Bundan dolayı riskli gebelik geciriyorum.İlk 3ayımda düşük tehlikesiyle hastanede yatdım ve beslenemediyim icin herşeyden irendiyim icin serumla beslendim iyleşdim cıktım.4 cü ayımızda idrarda mikrobdan 3gün hastanede yatdim ve şükür onuda atlatdık. Gecen ay 27i detaylı ultrasona girdim Balıkesir tıp universitesinde ve yüksek tansiyon cıktı bende .Doktor senin dogumun riskli ve seni devlet kabul etmez dedi inanmadım geldik eve. Dun rahatsızlandım acile kaldırıldım ve orada doktor seni kabul edemeyiz dediler. Senin dogumun riskli ve devlet bu kadar gelişmedi denildi.Ultrasonda baktılar bebek gayet saglam ama dogumun riskli dediler gönderdiler.Kendi doktorum bunları bana hiic söylemedi.Çok kötü oldum çok agladım .Mecburen Universite araştırma hastanesine gitmem gerek bu ay 27 si randevum var .Eger kabul ederlerse orada olacak dogumum .Kabul etmezlerse nasıl olacak bilemiyorum .Cok korkuyorum bebeyime bişey olursa diye.Allah yardımcımız olur inşeAllah🤲😒